FAQ

Czy trzeba być zarejestrowanym aby dokonać zakupu w sklepie?

Nie musisz być zarejestrowany, wszystkie dane podasz podczas finalizacji zamówienia.

W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?

Wystarczy, że będąc zalogowanym wejdziesz w zakładkę „Moje konto”.

Jak zmienić hasło do konta?

Hasło zmienisz będąc zalogowanym i wchodząc w zakładkę „Moje konto” > „Szczegóły konta”.

Jak dokonać reklamacji?

Napisz do nas na reklamacje@deusdesign.pl, opisz wadę produktu i podaj swój nr zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w 14 dni roboczych (aczkolwiek zazwyczaj odpowiadamy szybciej 😉 ).

Jak dokonać zwrotu ?

Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślesz wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!

Czy można wymienić towar ?

Tak, towar można wymienić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  Wymieniamy koszulki, bluzy i inną odzież na egzemplarze tego samego produktu w innym rozmiarze. Kubki i plakaty podlegają tylko zwrotowi. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślij go wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!

Jak można anulować zamówienie?

Napisz na adres: kontakt@deusdesign.pl. Będzie nam miło, gdy podasz powody rezygnacji, jeśli wynikają one z Twojego niezadowolenia naszą ofertą 🙂

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzisz będąc zalogowanym w zakładce „Moje konto” > „Zamówienia”

Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie jest to możliwe na stronie sklepu. Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@deusdesign.pl, podaj swój login i nr zamówienia (dostępny w zakładce „Moje konto” > „Zamówienia”) oraz opisz zmiany w zamówieniu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Po złożeniu zamówienia napisz na adres kontakt@deusdesign.pl. Podaj login i nr zamówienia (dostępny w zakładce „Moje konto” > „Zamówienia”) oraz dane firmy do faktury. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zakupem ilości hurtowej lub produktami z własnym nadrukiem (możemy go zaprojektować), skontaktuj się z nami pod adresem wspolpraca@deusdesign.pl.

W jaki sposób dokonuje się płatności?

Płatności są realizowane przelewem bankowym lub za pomocą Przelewy24 i PayPal. Dogodny sposób płatności wybierasz podczas finalizacji zamówienia.

Czy można płacić za pobraniem?

Nie, nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

Wybrałem opcję płatności przelewem bankowym. Jakie są dane do przelewu?

nr konta: mBank 10 1140 2004 0000 3802 7756 6358

Deus Design Monika Figurska

ul. Szosa Chełmińska 169a/14

87-100 Toruń

tytuł przelewu: nr zamówienia

Jakie są opcje wysyłki?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD oraz Poczty Polskiej (Kurier48).

Jakie są koszta wysyłki?

Kurier DPD: 13zł, Poczta Polska Kurier48: 10,50zł.

Kiedy następuje wysyłka?

Zamówienia wysyłamy w ciągu max. 3 dni roboczych, zazwyczaj następnego dnia.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Obecnie odbiór osobisty nie jest możliwy, ale pracujemy aby się to zmieniło 😉

Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?

Jest możliwa, ale prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia – uzgodnimy koszta 🙂 ->kontakt

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w 1-3 dni robocze od momentu otrzymania przelewu.

W jaki sposób pakowane są produkty?

Kubki pakujemy w styropianowe opakowanie, aby jak najlepiej zapezpieczyć je na czas transportu, plakaty w tekturową tubę, a odzież w foliowe koszulki.

Co zrobić, gdy otrzymałem wadliwy/niewłaściwy produkt?

Formularz reklamacji znajdziesz w zakładce „Moje konto” > „Pliki do pobrania” i w załączniku do regulaminu. Wypełnij go i wyślij wraz z reklamowanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl i opisz sytuację. Wymienimy go na nasz koszt.

Jak usunąć konto?

Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl.

W jaki sposób chronione są moje dane?

Wszystkie informacje o danych osobowych znajdziesz tutaj: polityka prywatności

Jaki jest regulamin sklepu?

Regulamin sklepu Deus Design znajdziesz na dole strony, w sekcji „Linki”.