FAQ

Czy trzeba być zarejestrowanym aby dokonać zakupu w sklepie?

Nie musisz być zarejestrowany, wszystkie dane podasz podczas finalizacji zamówienia.

W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?

Wystarczy, że będąc zalogowanym wejdziesz w zakładkę “Moje konto”.

Jak zmienić hasło do konta?

Hasło zmienisz będąc zalogowanym i wchodząc w zakładkę “Moje konto” > “Szczegóły konta”.

Jak dokonać reklamacji?

Napisz do nas na reklamacje@deusdesign.pl, opisz wadę produktu i podaj swój nr zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w 14 dni roboczych (aczkolwiek zazwyczaj odpowiadamy szybciej 😉 ).

Jak dokonać zwrotu ?

Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślesz wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!

Czy można wymienić towar ?

Tak, towar można wymienić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.  Wymieniamy koszulki, bluzy i inną odzież na egzemplarze tego samego produktu w innym rozmiarze. Kubki i plakaty podlegają tylko zwrotowi. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślij go wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!

Jak można anulować zamówienie?

Napisz na adres: kontakt@deusdesign.pl. Będzie nam miło, gdy podasz powody rezygnacji, jeśli wynikają one z Twojego niezadowolenia naszą ofertą 🙂

Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia sprawdzisz będąc zalogowanym w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”

Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie jest to możliwe na stronie sklepu. Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@deusdesign.pl, podaj swój login i nr zamówienia (dostępny w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”) oraz opisz zmiany w zamówieniu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Po złożeniu zamówienia napisz na adres kontakt@deusdesign.pl. Podaj login i nr zamówienia (dostępny w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”) oraz dane firmy do faktury. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zakupem ilości hurtowej lub produktami z własnym nadrukiem (możemy go zaprojektować), skontaktuj się z nami pod adresem wspolpraca@deusdesign.pl.

W jaki sposób dokonuje się płatności?

Płatności są realizowane przelewem bankowym lub za pomocą Mpay. Dogodny sposób płatności wybierasz podczas finalizacji zamówienia.

Czy można płacić za pobraniem?

Nie, nie wysyłamy zamówień za pobraniem.

Jakie są opcje wysyłki?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera.

Kiedy następuje wysyłka?

Zamówienia wysyłamy w ciągu max. 3 dni roboczych, zazwyczaj następnego dnia.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Obecnie odbiór osobisty nie jest możliwy, ale pracujemy aby się to zmieniło 😉

Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?

Jest możliwa, ale prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia – uzgodnimy koszta 🙂 ->kontakt

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w 2 – 5  dni robocze od momentu otrzymania przelewu.

W jaki sposób pakowane są produkty?

Kubki pakujemy w styropianowe opakowanie, aby jak najlepiej zabezpieczyć je na czas transportu, plakaty w tekturową tubę, a odzież w foliowe koszulki.

Co zrobić, gdy otrzymałem wadliwy/niewłaściwy produkt?

Formularz reklamacji znajdziesz w zakładce “Moje konto” > “Pliki do pobrania” i w załączniku do regulaminu. Wypełnij go i wyślij wraz z reklamowanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl i opisz sytuację. Wymienimy go na nasz koszt.

Jak usunąć konto?

Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl.

W jaki sposób chronione są moje dane?

Wszystkie informacje o danych osobowych znajdziesz tutaj: polityka prywatności

Jaki jest regulamin sklepu?

Regulamin sklepu Deus Design znajdziesz na dole strony, w sekcji “Linki”.