Czy trzeba być zarejestrowanym aby dokonać zakupu w sklepie?
Nie musisz być zarejestrowany, wszystkie dane podasz podczas finalizacji zamówienia.
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
Wystarczy, że będąc zalogowanym wejdziesz w zakładkę “Moje konto”.
Jak zmienić hasło do konta?
Hasło zmienisz będąc zalogowanym i wchodząc w zakładkę “Moje konto” > “Szczegóły konta”.
Jak dokonać reklamacji?
Napisz do nas na reklamacje@deusdesign.pl, opisz wadę produktu i podaj swój nr zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w 14 dni roboczych (aczkolwiek zazwyczaj odpowiadamy szybciej 😉 ).
Jak dokonać zwrotu ?
Towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślesz wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!
Czy można wymienić towar ?
Tak, towar można wymienić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Wymieniamy koszulki, bluzy i inną odzież na egzemplarze tego samego produktu w innym rozmiarze. Kubki i plakaty podlegają tylko zwrotowi. Wypełnij formularz zwrotu/wymiany (znajdziesz go w załączniku do regulaminu sklepu) i wyślij go wraz ze zwracanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń. Pamiętaj, że wymieniane produkty nie mogą nosić oznak zużycia!
Jak można anulować zamówienie?
Napisz na adres: kontakt@deusdesign.pl. Będzie nam miło, gdy podasz powody rezygnacji, jeśli wynikają one z Twojego niezadowolenia naszą ofertą 🙂
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia sprawdzisz będąc zalogowanym w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”
Czy mogę modyfikować swoje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia nie jest to możliwe na stronie sklepu. Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@deusdesign.pl, podaj swój login i nr zamówienia (dostępny w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”) oraz opisz zmiany w zamówieniu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Po złożeniu zamówienia napisz na adres kontakt@deusdesign.pl. Podaj login i nr zamówienia (dostępny w zakładce “Moje konto” > “Zamówienia”) oraz dane firmy do faktury. Jeśli jesteś zainteresowany współpracą, zakupem ilości hurtowej lub produktami z własnym nadrukiem (możemy go zaprojektować), skontaktuj się z nami pod adresem wspolpraca@deusdesign.pl.
W jaki sposób dokonuje się płatności?
Płatności są realizowane przelewem bankowym lub za pomocą Tpay i PayPal. Dogodny sposób płatności wybierasz podczas finalizacji zamówienia.
Czy można płacić za pobraniem?
Nie, nie wysyłamy zamówień za pobraniem.
Wybrałem opcję płatności przelewem bankowym. Jakie są dane do przelewu?
nr konta: mBank 10 1140 2004 0000 3802 7756 6358
Deus Design – ProjektB Przemysław Bogdan
ul. Szosa Chełmińska 169a/14
87-100 Toruń
tytuł przelewu: nr zamówienia
Jakie są opcje wysyłki?
Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD oraz Poczty Polskiej (Kurier48).
Jakie są koszta wysyłki?
Kurier DPD: 13zł, Poczta Polska Kurier48: 10,50zł.
Kiedy następuje wysyłka?
Zamówienia wysyłamy w ciągu max. 3 dni roboczych, zazwyczaj następnego dnia.
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
Obecnie odbiór osobisty nie jest możliwy, ale pracujemy aby się to zmieniło 😉
Czy możliwa jest wysyłka zagraniczna?
Jest możliwa, ale prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia – uzgodnimy koszta 🙂 ->kontakt
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy w 1 – 4 dni robocze od momentu otrzymania przelewu.
W jaki sposób pakowane są produkty?
Kubki pakujemy w styropianowe opakowanie, aby jak najlepiej zapezpieczyć je na czas transportu, plakaty w tekturową tubę, a odzież w foliowe koszulki.
Co zrobić, gdy otrzymałem wadliwy/niewłaściwy produkt?
Formularz reklamacji znajdziesz w zakładce “Moje konto” > “Pliki do pobrania” i w załączniku do regulaminu. Wypełnij go i wyślij wraz z reklamowanym produktem na adres: Deus Design, ul. Szosa Chełmińska 169a/14, 87-100 Toruń.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl i opisz sytuację. Wymienimy go na nasz koszt.
Jak usunąć konto?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@deusdesign.pl.
W jaki sposób chronione są moje dane?
Wszystkie informacje o danych osobowych znajdziesz tutaj: polityka prywatności
Jaki jest regulamin sklepu?
Regulamin sklepu Deus Design znajdziesz na dole strony, w sekcji “Linki”.